Tasty2Wins PH

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A fan base dedicated to Woollim Entertainment's duo TASTY


2 posters

    [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me”

    TreatFanboy
    TreatFanboy


    Posts : 124
    Join date : 2012-08-14
    Age : 28

    [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me” Empty [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me”

    Post by TreatFanboy Tue Aug 21, 2012 3:43 am

    Woollim Entertainment‘s new rookie duo Tasty has released a new dance practice video for “You Know Me“.

    The energetic twins displayed some slick and synchronized dance moves in the clip, in addition to giving fans a better look into their choreography.

    Do they live up to their self-proclaimed title of ‘Asia’s No. 1 Performance Duo‘? Let us know below!



    cr: Allkpop
    -Neth
    cindyloco
    cindyloco


    Posts : 32
    Join date : 2012-08-13
    Age : 34
    Location : Cavite

    [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me” Empty Re: [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me”

    Post by cindyloco Tue Aug 21, 2012 10:02 am

    i Love it! but soryong needs to wear wife beater too! Cool
    TreatFanboy
    TreatFanboy


    Posts : 124
    Join date : 2012-08-14
    Age : 28

    [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me” Empty Re: [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me”

    Post by TreatFanboy Tue Aug 21, 2012 2:33 pm

    cindyloco wrote:i Love it! but soryong needs to wear wife beater too! Cool

    lolol!! I agree loljk xD

    Sponsored content


    [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me” Empty Re: [NEWS] Rookie duo Tasty releases dance practice video for “You Know Me”

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun May 19, 2024 7:39 pm